Összes oldalmegjelenítés

2014. nov. 6.

Teendők, a hirtelen megugró, magas vérnyomáskor



Egyik este, fél tíz után csörög a telefonom. Az egyik Barátom hív.
Belegondolok, valami baj lehet, ilyenkor nem szokott hívni.
Sajnos igazam is lett, felugrott a vérnyomása, ez, nála, teljesen szokatlan dolog, és kérdi, mit tegyen, mert nagyon rosszul érzi magát. Mondja még, vett már be fokhagymát tartalmazó gyógynövényes tablettát, két szemet is.

Az első, amit mondtam, hogy a talpán lévő ún. vese-meridián kezdő pontját, lásd a képen, masszírozza, körkörösen, majd eszembe jutott, hogy van neki Delfin-sugárzója! Nosza, akkor kezelje azzal, azt a pontot.

Javasoltam, igyon meg egy pohár bort. Az, az alkohol, ami abban található, épp elegendő arra, hogy tágítsa az ereit, így csökkentve a vérnyomást. Férje, hideg vizes borogatást tett a fejére, csuklójára.

Én meg még ráadásként, KTGy-és energiát is küldtem Neki.

Kb. húsz perc múlva, - írja SMS-ben -, kezdi jobban érezni magát.



Közben, elgondolkodtam, mi mindent lehetne tenni még, ilyen SOS helyzetben.

A pohár bor, jó ötlet. (Természetesen csak akkor, ha nem szed valaki épp olyan gyógyszart, amihez tilos alkoholt fogyasztani!) A hideg vizes borogatás is jó ötlet. Mindkettő növeli az erek átmérőjét, így csökkentik az erek túlfeszülését. A pohár hideg víz is jó hatású, nyugtatja a szervezetet, belülről.

A magas vérnyomás, majdnem mindig szívelégtelenséggel is párosul.
Most furát fogok írni! Bármiféle szívprobléma lépne fel, bárhol, akár otthon is, kapd be az egyik kisujjadat, a körömágynál, és harapj rá! Ott végződik ugyanis a szívmeridián, és ha ráharapsz, akupresszúrás nyomást teszel épp a legfontosabb pontra.

És jó lenne, ha ezt a pontot megjegyeznéd, ugyanis ez életmentő is lehet. Nemcsak Neked, de bármelyik embertársadnak, akár az utcán is!

Azt hiszem ezekkel a javaslataimmal, ki is merültek az eszköz nélküli segítés lehetőségei.

Teljesen más a helyzet, amikor pl. egy Compakt van Nálad. Mint nekem idén februárban, amikor is lábon kihordtam egy infarktust.

Akkor, februárban, napokon keresztül, szinte folyamatosan ment a Compakt „Egészség programja”, felváltva a „Oxigenizáló”, és a „Stressz-oldó programmal”! E készüléket tettem a nyaki verőeremre, a pulzusomra, illetve a Stressz-oldó prg.-ét, a jobb tenyerembe.
Túléltem!

Ha csak egy „Alfa”-,
Delfin-, illetve Siker-medálod van, az akupunktúrás pontokat már eredményesebb ezekkel kezelni, mint a körmöddel, vagy a fogaddal.



Természetesen, az egyik legjobb védekező eszköz, a megelőzés.
Legkedvesebb apósom, fiaim születésekor kapta meg első infarktusát. Már akkor javasoltam neki, hogy naponta egy-két-három gerezdnyi fokhagymát, reggelente vegyen be. Öt év múlva a balatonfüredi szívkórházban már nem találták az infarktusának még csak a nyomát sem!

Az egyik legjobb megelőző módszer a meditáció, aztán meg a nyers fokhagyma, vagy fokhagymás alkohol. Igaz, mindkettőtől elegendően „illatos” lesz az ember lánya-fia, de inkább legyek „büdös”, mint beteg…

Különben is a fokhagymás pirítós, teával, nagyon fííínom, és elegendő vacsora…

:-)



ppAndrás

Esztergom, 2014. nov. 6.


Nincsenek megjegyzések: