Összes oldalmegjelenítés

2014. nov. 5.

Szívem csücskei II.

Tegnap "megfenyegettelek", hogy ma bemutatok Neked, még két "szívem csücskét".

Több, mint 25 évig egy távolkeleti "hadonászós" sportot űztem, a dzsiu-dzsicut, (jiu-jicu). Mire végre abbahagytam, addigra tehetséges kezdőnek számítottam! Bár, e szerelem, a mai napig is tart!

Évekkel ezelőtt megismerkedtem egy különleges biorezonanciás gyógymóddal, a milliméteres terápiával.
Ez a sejtek "sugárzását" fogja, konvertálja, és sugározza vissza. Percenként, minimum 100x!
Összevetve a kínai akupunktúrával, nagyon sok betegséget képes gyógyítani!

A napokban bennjártam a CemMed központban, és kaptam egy kb. 10 perces videót. Itt az orosz jiu-jicu válogatott edzője beszél e milliméteres terápiáról, mint saját tapasztalatairól!
A háttérben látható az orosz elnök, Putyin is! Ugyanis a megszólaló edző, egyúttal, Putyin személyes edzője is! 


Szóval, nem akárki beszél nekünk e termékről!!!!

Próbáltam beszúrni ide a videót, sikertelenül.
Ezért, csak a honlapomra tudtam azt feltenni.
Katt. ide a megnézéshez!




Szeretettel
ppA.


Nincsenek megjegyzések: