Összes oldalmegjelenítés

2014. nov. 24.

Reflux???

Tavaly nyáron a Körúton, majdnem "lecsaptam" egy hölgyre.
Tudod, az a medál, ami a nyakamban "szokik" lógni, az, akkor is ott lengedezett.

Egy női kéz megfogta, de már én is fogtam az Ő csuklóját.
No, nincs rámírva, hogy 25 éves jiu-jicu előképzettségem van!
:-)))

Egy visszafojtott, kissé fájdalmas "juuuj" fakadt ki belőle!

Ő volt Galina!
A CemMed kapcsán ismerkedtem meg vele, már jó pár éve.
Kijevi vegyészmérnök, aki hazatelepült.



Természetgyógyászként próbál segíteni a hozzá fordulóknak.
Kedvenc témaköre, a "szivárgó bélszindróma". 


(Pillanatnyilag hadd NE magyarázzam el mi is ez. Ha ismét lesz elérhető előadása e témakörben, "sikítok" Neked is.)
Sokszor kérik ki orvosok is, a tanácsát, mint annó, nekem az FLP-énél.

Szóval, a következő videóban Vele beszélget, Jakab Pista, KTGy-és társam.


Érdemes odafigyelni, nagyon figyelni, mert Galina, időnként átvált más típusú beszélgetővé, s emiatt nehezebben érthető, mit is szeretne mondani.

Ha valamit nem értenél, kérlek szólj, és tolmácsolok...

:-)))

Linkje:
https://www.youtube.com/watch?v=UBjd9Nb6_Ug&feature=youtu.be&utm_source=newsletter_487&utm_medium=email&utm_campaign=nem-csak-a-viz-emlekezik 


Tudod, ha nem működik a kattintásod, másold ki kedvenc keresődbe e linket.

Szeretettel
ppAndrás


Nincsenek megjegyzések: