Összes oldalmegjelenítés

2014. nov. 16.

A gyógyulások időtartalma

Motto:
Ma, Magyarországon nincs egészséges ember, csak rosszul kivizsgált, - tartja, egy orvosi mondás.

Mitől függ, függhet egy-egy betegtünet gyógyulásának időtartalma?

Ez nemcsak a betegség "nagyságától", minőségétől, hanem a beteg életvitelétől is függ. Sőt, én hajlok arra, hogy ez az életvitel a legfontosabb, a betegség gyógyulásakor.

Pl.: ha valaki megfázott, influenzás lett, egy hétig biztos, nyomni kéne az ágyát. Persze, a mai kapkodó világunkban, már a hirdetések szerint is, nincs időnk se a fájdalmat, se a betegség üzenetét megélni, átélni!

Aztán két-három nap múlva már megint rohanunk dolgozni, merthogy mit fog szólni a főnökünk, a családunk, az akárkink. Mindenáron meg akarunk FELELNI  valakinek.

E megfelelési kényszer, aztán nagyon sok betegségnek a melegágya!
Ez, az a tipikus, "nem szeretem magam" stílus.

Ha szeretem magam, akkor megtisztelem a testemet, s lelkemet azzal, hogy hagyom pihenni, regenerálódni. A sejtek, szövetek, szervek újraépítéséhez, akármennyire is nem tetszik, IDŐ-re van szükség!!!


Egy szívinfarktus esetén ez akár több évbe is beletelhet.
Képzelj el egy olyan autómotort, amit csak úgy lehet megjavítani, ha közben jár a motor, pörögnek a dugattyúk!
Nos, melyik az a mesteri szerelő, aki így tud motort reparálni?
Még akkor is sok időre lesz szüksége, ha közben "csodás" készülékeket használ!

November ötödikei blog bejegyzésemben, bemutattam egy orosz edzőt, aki épp olyan orvostechnikai készülékkel segít önmagán, rendszeresen, amit én magam is nap, mint nap használok.

Ha akkor nem tudtad megnézni, e 10 perces kis videót, most ide kattintva is megteheted.

Azért is hívom fel a figyelmedet ismételten e készülékre, mert én magam is ezzel rövidítem le a betegségeimet.

A minap, - a 30 évvel ezelőtti dohányzásomból kifolyólag, az
idült bronchitiszem -,  e párás időben, sajna, ismételten kiújult. Köhögésem, és az időnként, össze-vissza kalapáló szívem gyors megoldást sürgetett.

A CemMed "Compakt" típusú készüléke, ismételten tette a dolgát! A gyors beavatkozásának köszönhetően, két-három nap alatt, igaz nem 100%-ban ugyan, de nagymértékben csökkentette köhögésemet, és a szívem ritmusát is, a helyes irányba terelte.

Említettem már, hogy a kardiológusok, idén februárban egy lábon kihordott infarktust állapítottak meg nálam?
Hogy nem lett nagyobb bajom, azt is e készüléknek köszönhetem...
(Ez volt a reklám helye!)

Szeretettel

ppAndrás
Szeretgom

ongyogyitas@gmail.com


Nincsenek megjegyzések: