Összes oldalmegjelenítés

2014. nov. 27.

Mai Csodáim!

Minden nap rengeteg Csoda történik nemcsak velem, hanem Veled is!
A különbség csak annyi, én már észreveszem a Csodákat, Te pedig a Véletlennek tulajdonítod azt, azokat.


Mai Csodáim: 
1.) Pál Feri atya előadása, az önszeretetről, önelfogadásról. Erről ma már írtam egy bejegyzést. (Lejebb megtalálod)
2.) Tudod, Pí vízzel, az Élet-Vízzel kezdtem foglalkozni már egy ideje. Tudok már róla egypár dolgot. Ráadásul vizes témákkal foglalkozom már vagy 30 éve!

Ma is belebotlottam egy érdekes vízzel foglalkozó, cikkbe. Azt állítja, hogy a reverz ozmózissal tisztított vizet fogyasztók közt sokkal több a rákbeteg. (RO készülékkel, elsőként ismerkedtem meg az országban!) Maga a készülék képes vizeletből, ivó vizet előállítani. Katasztrófáknál, űrhajóknál nélkülönözhetetlen!


Javaslom olvasd el a cikket, a végén én is hozzáteszek egy érdekes kőzettel, a sungit-tal kapcsolatban egy fontos dolgot, mert igenis lehet antioxidáns vizet készíteni!
http://drhummel.hu/2014/11/27/lehet-e-antioxidanssa-tenni-az-ivovizunket/  

3.) Ma este, dolgaim végeztével beülök a sarokba, illatos gyógyteát készítettem magamnak, kellemes muzsika szól a számítógépen.
Carl Orff: "Carmina Burana".
Leveszek egy könyvet a polcról, Rhonda Byrone: "Az Erő".
Gondolatban megkérem az Öreget, (Istent), üzenjen valamit a könyvön keresztül.

A "Szíved ereje" c. fejezetnél nyílt ki! (204. old.)
:-) :-) :-)


E fejezet, a "Hála", a "Szeretet" átható, gyógyító erejével foglalkozik! 

"A hála a nagy szorzó, úgyhogy minden egyes nap mondj köszönetet az egészségedért. A világ minden pénzéért sem kaphatsz egészséget, ez ugyanis az Élet ajándéka. Érezz hát érte mindennél erősebb hálát! Ez a legjobb egészségbiztosítás, hiszen a HÁLA garantáltan megóv a betegségektől!"

ppAndrás.




Nincsenek megjegyzések: