Összes oldalmegjelenítés

2014. szept. 23.

Motto:
"Nem vagyunk mások, mint történetek önmagunkról."
"Álomőrzők" 
c. indián filmből

Családi összejövetelen voltam e hétvégén.
Legkedvesebb kislányom névnapja, iker fiaim, s két unokám születésnapját egyszerre ünnepeltük.

Meghát, a mostani összejövetelben az is benne volt, hogy én is ott lehettem, túlélve saját betegségemet. . .

Így, még nem volt együtt a Családom. Voltak is nagy örömök, beszélgetések!  :-)))
Bár legkedvesebb nagylányom, s az Ő gyerekei, sajna nem lehettek ott.

A Családom többi tagja, (gyerekeimen kívül), meg is megkérdezték, hogy én, a "nagy gyógyító", hogy, hogy idáig jutottam. Ebben a kérdésben, nemcsak a betegségem okai, hanem a két napos "fátyolon túli" időszakom is benne volt.

Ugyanezt kérdezte több kedves Olvasóm, Barátom is!
Írták, hogy én, aki oly jól tudom a betegségek okait, problémáikat, miként lehettem ilyen beteg? Egyáltalán, én, hogy lehetek beteg?!

Nem tudom.
Jobban mondva, nagyon is jól tudom!
Sok olyan tényező együttes közrejátszása kellett, betegségem kialakulásához, ami az életem során felhalmozódott, s hogy azok most, egyszerre robbantak be.

A kiváltó ok, a Tappancsom, (skót juhászkutya), "hűtlensége" lehetett.
15 év, s annyi költözködés után, végérvényesen elhagyott.
Hazaköltözött, a Boldog Vadászmezőkre.

Mivel esténként már nem bújt a kezem alá, senkim sem maradt, aki napi vigasztalást, napi szeretetet(!), tudott volna adni!

Így sorba jöttek, bukkantak elő, éledtek fel, olyan problémák, amiket, - legalábbis azt gondoltam -, rég elfelejtettem.
Ezek aztán összeadódtak, s maguk alá tepertek.

Sokat gondolkodtam a kórházban, volt időm tengernyi.
Arra jöttem rá, hogy én is beleestem abba a csapdába, amit pácienseimnél is nagyon sokszor tapasztalok.
S ez, a rossz értelemben vett "önfeláldozás"!

Amikor mások segítése, illetve "kegyeinek" megszerzése érdekében, a magam fontosságát hátrébb helyezem, a saját jól felfogott érdekeimnél!
Amikor mindenki más fontosabb, mint ÉN!

Nagyon sokan ismerik ezt az érzést!
Betegségek jó része, ezzel az önértékelési problémával keletkeznek.

A másik részét, pedig a társadalmi, a munkahelyi, a baráti, illetve a családi stresszek okozzák.
Úgy is mondhatnám, hogy a családon belüli sexuális bajok, az ősök által hozott rossz példák, életformák, a munkahelyi összetűzések, aztán az anyagi helyzetek, tanult "hiteink", ezek mind-mind csak rontanak egészségünkön!

S ezek összhatásaként betegszünk, betegedhetünk meg!

Egyszóval, - tapasztalataim szerint -, minden betegségnek elsősorban pszichés okai vannak!
Ha ezt a problémát elő tudjuk halászni, meg tudjuk oldani, a betegség szinte önmagától elmúlik!
Ha sikerül megtalálni, kibontani, az évtizedes problémás dolgokat!
Ha sikerül. . .

Ha nem sikerül e kibontás, lehet az a világ legjobb, leghatásosabb orvossága, (gyógyszar, gyógynövény, életvitel, (életvitel = táplálkozás, mozgás, meditáció), stb.), mit sem segít!


Az ember, legyen az orvos, vagy bármilyen más gyógyító, segítő, legkisebb mértékben tud csak segíteni önmagán!

Az orvosok is, ha megbetegszenek, vagy valamelyik családtagjuk lesz beteg, mindig egy másik orvoshoz fordulnak segítségért. . .
Még akkor is, ha pontosan tudják, hol, s mi a probléma!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ennek ellenére, ha kéred, továbbra is a rendelkezésedre állok, s segítek. . .
Mint élelmiszer-ipari mérnök, szívesen segítek a táplálkozásod, életviteled, egészséged visszaállításában, illetve megőrzésében.
Sok, jó tapasztalatom van már! ! !
Beleértve, a saját betegségemet is! ! !
Hisz megjártam a "poklot" is már!
:-)))

Kérlek, hívj fel telefonon, vagy Skype-on, (lejjebb megtalálod mindkettőt), és
Budapesten, vagy valahol találkozhatunk, s tudásomhoz mérten szívesen a rendelkezésedre állok!


Szeretettel

ppAndrás
ongyogyitas@gmail.hu
Tel.: 0036-70-63-229-65
Skype: ppandras03

Nincsenek megjegyzések: