Összes oldalmegjelenítés

2014. szept. 28.

Elmélkedéseim, kettősségeinkről!


Olvasom Bakos Attila „Kőtörő fű” c. könyvét, mely a magyar hagyományokon keresztül próbálja az „Isteni EMBERT” megismertetni olvasóival.

Azt írja még az elején, hogy idézem „… az ember maga egy gondolkodó élő laboratórium, a táltos-mágia és a jóga segítségével folyamatosan (ki)bontakozó jellem alkímiája …”


S e ponton elgondolkodtam életem, s tanulmányaim furcsaságain, kettősségén. Mely a tipikus „Odi et Amo”. (Gyűlölöm és Szeretem, latin mondás), kettőssége!


A jóga segítségével sikerült megismerkednem, megbizonyosodnom a „fátyolon” túli világról.
Ahonnét aztán, többször is visszazavartak, jelezvén, (nem mondták, csak valahogy közölték velem), hogy szükség van még rám, itt e Földön.

Tehát, jóga és a túlvilág, (nálam) szoros kapcsolata.

A távolkeleti „hadonászós” sportom kapcsán olyan dolgokat is megértem, megértettem, megismertem, ami egy TV-ét bámuló emberkében soha nem föl sem merül.


Mindezekre, az tette fel a pontot, hogy eszembe jutott édesanyám csodálkozása, miszerint apám után, - akinek csak egy darabkával van több testrésze -, (még él az öreg), mint az átlagos embereknek, nekem két olyan testrészem is van!

Ez is magyarázza azt, hogy mennyire szeretek rejtekezve élni, az erdők sűrűjében.


A jóga révén kerültem odaátra.
A „hadonászós” sport révén, tudom, csodákra (is) képes egy ember!
E csodákról számos Mestert révén is megbizonyosodtam!


A „Csoda-kurzus” elvégzése után, már tudtam, e Csodák bennünk is meg vannak!


A KTGy-é (KapcsolatTeremtő Gyógyítás® - dr. Eric Pearl), révén erről, szinte naponta, (még ma is!), meg is bizonyosodom!!!


Egyszóval, most más TUDOM, valóban e Világ, nem a Való Világ, csak annak káprázata…


Azért továbbra is elugrok a rohanó autó, s medve elől...
:-)))

Szeretettel

ppAndrás

Nincsenek megjegyzések: