Összes oldalmegjelenítés

2014. szept. 24.

Gyerekeid, unokáid, sikeréért, kiegyensúlyozottságáért! I. rész

Valamikor, még a KTGy-és időszakom kezdetén,  (KTGy = Kapcsolat-Teremtő Gyógyítás), vásároltam paradicsom palántákat.
Az egyik tő, sajna, egy kicsit megtört, szállítás közben.

Azért elültettem azt is, és egy kis faágacskát tűztem melléje támasztékul.
Naponta megkezeltem a törés helyét!
Mit ad Isten, azon termett a legtöbb, s legfinomabb paradicsom!!!


Más.
A napokban kaptam egy érdekes, paradicsomos képet.
Két darab érett paradicsom-termés látható rajta.

Az egyik, a "Cemmed, Compakt" készülékének, ún. "Harmonizátor-programjával" lett megkezelve, a másik maradt úgy, ahogy leszedték.
Pár nap múlva a kezelt termés még mindig frissnek látszik, míg a kezeletlen, elkezdett fonnyadni!


Íme a kép:


Ezt teszi egy különleges energetizáló program, a MI szervezetünkkel is!

Nemcsak velünk de, szeretteinkkel is!
Gyerekünkkel, unokánkkal, feleségünkkel, férjünkkel, illetve a szőrös, tollas kedvenceinkkel is!

És ezt Te is meg tudod csinálni, ha van ilyen készüléked!
Sőt! Pár napon belül a piacra kerül egy ennél is különlegesebb készülék, ami a tanulási folyamatokat könnyíti meg!
Gyereknek, felnőtnek egyaránt.


Holnap erről írok!

Szeretettel

ppA.

Nincsenek megjegyzések: