Összes oldalmegjelenítés

2015. ápr. 7.

Fényképes tapasztalatok

Ismét költöztem.
Maradtam Esztergomban, és most, egy számomra sokkal jobb helyen lakom, mint eddig. És a lakásom, már megint az erdő szélén található!!!
:-)
Amire várnom kellett, az az internet lehetősége volt.
Most már az is megoldódott, így ezen a módon is segíthetek Neked tovább!
:-)

Más.
A napokban kaptam, de csak most nézhettem meg, egy újfajta terméktapasztalatot bemutató képeket.

Van egy olyan újfajta termék, amibe bele van építve jópár nano-technológia, így felettébb sokoldalú a felhasználási területe, alkalmazásának lehetőségei.

Ez a fényképes tapasztalat, egyrészt a köldök körüli ráncokat, és a visszereket volt képes megszüntetni.

Íme a képek:
előtte:


utána:


A kísérő szövegben megjegyzik, ilyen változásra egyetlen más termék sem képes.

Nos, én mutatnék még két hasonlót. Egy ghánai kézsérülés gyógyulása, amit a Cemmed készülék kettő nap alatt hozott helyre:

Íme a képek, előtte:


Utána:

Mindez, kettő nap alatt!

Más:
KTGy-és gyógyulás égéses lábszárból, úgy, hogy előtte, az orvosi kezelés csak a bal felső képig jutott!


Megjegyzés:
Soha nem tudhatod, hogy mit, miket nem tudsz!

Szeretettel
ppAndrás

U.i.:
Neked miben segíthetek?


Esztergom.
2015. április 07.






Nincsenek megjegyzések: