Összes oldalmegjelenítés

2015. ápr. 8.

Te mennyiért mosogatsz?

Abban a panziószerűségben, ahol laktam, az egyik szomszédasszony, szinte folyamatosan jött és "kunyerált" az Amway mosogatószeremből...
:-)

Mikor megkérdeztem, miért jó ez Neki, azt a meglepő választ kaptam, hogy ez nem készíti ki a kezét, és ez nem maszatolja el a piszkot, hanem egyszerűen csak leoldja.
:-)
(Egy nagyon egyszerű "leányzóról" van szó.)

Tudom, Ő nagyon kis pénzből él, éldegél, és nem engedhet meg magának a "drága", ámde jó minőségű mosogatószert.

Mostanság épp kifogytam kedvenc Amway-es mosogatószeremből és utána néztem mióta is használom, ezt a liternyi flakkont.

Egy kicsit megdöbbentem.
Végeredményben tavaly szeptemberben költöztem be a panzióba, s onnéttól, gyakorlatilag két háztartás, jó nem soklelkes nagycsalád, hanem csak két fő, használta azt az egy flakkont, folyamatosan.

Ami számszerűsítve úgy néz ki, hogy fél év alatt, a két háztartásra, mosogatás címszó alatt, ezer-ezer forintot költöttem.

Nem akartam hinni a szememnek, de a számításaim makacsok maradtak.

Neked, mennyibe kerül a mosogatás, úgy, hogy közben a bőrödet is véded, a kiszáradásoktól?
:-)))

Volna-e kedved újra kipróbálni e világhírűen jó mosogatószert?
Ha igen, kérlek írj, vagy hívj!

Szeretettel
ppAndrás






Nincsenek megjegyzések: