Összes oldalmegjelenítés

2015. ápr. 21.

Fokhagyma praktika.

Ez az írásom, megjegyzésem elsősorban azoknak szól, akik rendelkeznek CemMedic Compakt biorezonanciás készülékkel.

De előbb a velem történtek.

Most szombaton Pesten voltam egy ún. "Life Sutra" tanfolyamon.
(Erről majd később.)

Késé éjjel értem haza, gyalog bandukolva. Közben fújt a szél, és szerintem, jól meg is fáztam. Éjfélre értem haza. Átfagyva. Forró tea, és fokhagyma és a CemMed Compakatja.

Másnap egy kissé jobban lettem, és megettem szombatról megmaradt túrós tésztámat. Igaz hűtőben volt egész éjjel, de szombaton viszont nem.

Kedd reggelre nagyon pocsékul éreztem magam.
Kiegészítésként a Compakttal fokhagyma gerezdet "transzportáltam" a szervezetembe. Vizen, és pulzuson keresztül.

Kicsit jobban lettem, de nem volt az igazi!

És most jön a lényeg!

Eszembe jutott, hogy a fokhagymában NINCS is allicin !!!!
Ez az az anyag, ami gyógyítólag hat évezredek óta az emberiségnek.

Szóval NINCS!

Amikor megtisztítjuk és szétnyomkodjuk a fokhagymát, akkor egy enzim hatására keletkezik benne, a fenn említett gyógyvegyület!!!

Ezt lehet aztán a Compakt segítségével rátenni vízre, mézre pulzusra.
Így már hatni fog!!!


Szeretettel
ppAndrás

Szeretgom, Bocskoros düllő
2015. ápr. 21. 





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

András ha megrágod a fokhagymát nem kell további macera ˘! Hi-Hi.

ppAndrás írta...

Ez igaz.
Viszont a szám, belülről nem bádogból van, és csípi a szétrágott fokhagyma...
:-(

ppA