Összes oldalmegjelenítés

2015. ápr. 23.

Fokhagyma praktika II.

EZT AZÉRT NEM GONDOLTAM VOLNA!!!!!

Pár nappal előbb kissé nagyon beteg lettem.
Megfáztam, és elrontottam a gyomromat is.

Leírtam, hogy az a készülék, amit a nyakamban "szokok" hordani, miként próbáltam rávenni a segítésre.

A lényeg, úgy kell a fokhagyma jelét feltenni a készülékre, hogy előtte, ahogy a háziasszonyok szokták. Szét kell nyomkodni a fokhagyma gerezdet, és így felvinni a gyógyjelét a CemMedik Compakt készülékre.

Szóval, így tettem.
A készüléket ún. háttér sugárzásra állítottam be, és a bal pulzusomra, egy befőttes gumival felerősítettem. Aztán lefeküdtem aludni, úgy esti nyolc óra körül.
Hajnali kettőkor igen erős köhögő ingerre ébredtem.

Amikor esténként behagymázom, akkor reggelente szoktam ilyen ingerre ébredni. S ilyenkor sok tüdő-váladékot köhögök fel.

Most is ez történt!
:-)))
Le voltam döbbenve!!!
Ilyet eddig senki nem tapasztalt.

Csak egyszerűen a pulzusomon volt a fokhagyma bio-jele, és már az is hatott!!!

Ezt azért nem gondoltam volna....

Reggelre, gyógyultnak éreztem magam!!!
Bár gyengének éreztem magam, de fantasztikusan éreztem magam!


No, kérem, ezt tessék utánozni!!!!

Ha, kérdésed van e készülékkel kapcsolatban, írj vagy hívj, vagy küldjél füstjeleket...

Szeretettel
ppAndrás

Szeretgom, Bocskoroskúti dűllő.
2015. április, 22.




Nincsenek megjegyzések: