Összes oldalmegjelenítés

2015. márc. 25.

Mik történhetnek KapcsolatTeremtéskor?

Motto:
"A tanulás, visszaemlékezés arra, amit már tudunk!"

Nagymaroson, a kezelések után, míg vártam a vonatra, érdekes KTGy-és dolgokról beszélgettünk.

Azon elmélkedtünk, mit is kezelünk, gyógyítunk a KTGy-ével?
Az biztos, hogy nem betegségtüneteket!
De mit is jelent, hogy KapcsolatTeremtés?
És végül, miért nevezzük ezt a módszert, újrakapcsolódásnak az Univerzummal?

Kicsit messziről  kezdem.
A magyar ősvallásban is, egy személyben három lény lakik.
Maga a fizikai, - a biológiai test -, az Isteni Szellem, és e kettőt összekötő Lélek!

Az Isteni Szellem, a HUN, SOHA nem betegszik meg.
Az lehetetlen. Hisz része Istennek!

A biológiai test, pedig egyrészt függ a táplálkozásától, másrészt a "tolmács" szerepét betöltő PO-tól, és még egy tucatnyi dologtól! Ha a PO megbetegszik, eleve rosszúl "tolmácsol", s a testünk is megszenvedi azt!

Szóval, a KapcsolatTeremtő Gyógyítással, elsősorban a "beteg" lelket kezeljük!
Ha ez meggyógyul, akkor automatikusan meggyógyul a testünk is!

A KTGy-és kezelések alkalmával, szerintem, a Lelkünket kapcsoljuk ismét össze, (újra), az Univerzummal.

Így, Lelkünk, képes lesz visszaemlékezni a születésekor lehozott programjával, s azt újból elindítania. 

Ez lehet azonnali gyógyulás, és lehet egy hosszabb időtartam is! 
De e kezelések mindenféleképpen, hatást gyakorolnak a Lelkünk állapotaira!

Ezek voltak, a mai napra rendelt "evangéliumi" tanulásunk, gondolataink!

Szeretettel
ppAndrás



1 megjegyzés:

határ a csillagos ég írta...

És akkor én most megint tanultam, vagyis vissza emlékszem mindarra, amit valamikor már tudtam. Csak kellett, hogy valaki felébresszen fizikai alvó állapotomból.
Köszönöm. Ébren vagyok.
Marika