Összes oldalmegjelenítés

2015. márc. 22.

KTGy-és "csodáim" - még a tanfolyam előttről.

Motto:
"A gazda szeme hizlalja a disznót."


Valakivel beszélgettem a KTGy-és "Csodákról".
Közben eszembe jutott a legeslegelső Csoda(!), amiben részem lehetett.
Már túl voltam a könyv olvasásán, túl a "béka-zavargáson", túl a befizetésen.
Szóval, már tuti volt a részvétem Eric Pearl tanfolyamán.

Szeretek kertészkedni (is). Vettem paradicsompalántákat is, egy nagy csokorra valót, de egy kis baleset történt. Az egyik tő plantyuska, eltört. Nem ketté, hál Istennek, csak megtört a szára. Gondolkodtam, kidobjam-e vagy sem.

Aztán jött az ötlet. Hurkapálcika és raffia segítségével kiegyenesítettem a paradicsomtövet, egyenesre. S így ültettem el.
Naponta kétszer is megkezeltem, a még nagyon gyengén bizsergő kezemmel. Remélve, hogy megmarad, és nem veszik kárba ez az egy tő plantyuska sem.
És láss csudát, nemcsak összefort a törés helye, hanem ezen a tövön termett a legtöbb paradicsom is!

Míg a többin egy-két kilónyi lett, ezen a kezelt tövön nem látszódott a levél, csak a termő, a pirosló paradicsom! Öt kilót biztos leszedtünk erről a "selejtes" tőről!
:-))))))

Íze is sokkal fííínomabb volt a többinél!

Szeretettel
ppAndrás



1 megjegyzés:

határ a csillagos ég írta...

Ez egy jó bizonyság arra, hogy érdemes szeretni, még a növényeket is, meg az állatokat is. És ha szereted a növénykéidet, azok bizony - látod - meg hálálják, és ők is szeretnek. Így sokkal hatékonyabbak is.
Marika