Összes oldalmegjelenítés

2014. okt. 15.

A magas vérnyomás okai és lehetséges megoldásai IV. rész.

A magas vérnyomás kialakulásának okai, többek közt, a meg nem oldott problémák folyamatos "szőnyeg alá söprése".

Így, szép lassan kialakul egy olyan feszült állapot, ami idővel okozhatja e betegség-tünet együttest.

Ennek a problémának a megoldását, eddig a gyógynövényes, és az akupunktúrás pontok segítségével javasoltam megoldani.

A gyógyulásnak is, mint a betegség kialakulásának is, számtalan útja, útjai lehetségesek. A következő "út", amit most javasolni fogok, az a meditáció, vagy az imádkozás, vagy a révülés, stb.
Végeredményben mindegyik ugyanazt a folyamatot jelenti. S ez a befelé fordulás, az önmagunkra figyelés.

Meditációval, az önmagunkra figyeléssel, nagyon sok mindenre rájöhetünk, önmagunkkal kapcsolatban.
S ha már megismertük Önmagunkat, arra is útmutatót kapunk, hogy a kialakult problémákat hogyan oldjuk meg, illetve, hogyan kerülhetjük el azt a legközelebb.

Hogyan is meditáljunk?
Azt hiszem azt mindenki tudja, hogy ehhez nyugalomra, csendre, feszültségmentes környezetre van szükség! Általában.

Meditálni azonban mozgás közben is lehet. Pl., egy monoton tevékenység végzésekor, vagy amikor, sportos kifejezéssel élve, egy, már jól begyakorolt mozgás kombinációkat végzünk.
Judós kifejezéssel, ezeket hívják "katának".

Én, pl., autó vezetés közben is jól tudok meditálni, bambulni.
Érdekes, a bambulástól függetlenül, mindíg tudom, merre járok, milyen sebességgel megyek, s mi van a környezetemben.
Egyszerűen ilyenkor vagyok JELEN az Életben!
S megérzem(!), ha valami baj közeleg, és vissza kell térnem, e virtuális világba. (A "Való Világba".)

A meditáció lényege, hogy "gondolat-mentes" légy!
Nekem, ezt nagyon nehéz volt elérnem.

Sok külső segítséget kaptam, míg ráéreztem a saját meditációmra.

Az egyik ilyen segítség a visszafelé számolás volt. Mint ahogy az "Alfások" csinálják.
100-tól visszaszámolni, egyesével, egyig!
Oda kell figyelni! S míg odafigyelsz, a számolásra, eljutsz a gondolat-mentességre!

Ami nekem bejött, az a légzés-számolás volt. Kezdetben.
Vagyis megfigyeltem meddig tudok szép nyugodtan elszámolni, míg beszívom a levegőt. S ugyanezt a számolást figyeltem kilégzéskor is.

Ezzel sikerült elérnem, akaratomon kívül, hogy eljutottam a "fátyolon" túlra. Csodás megtapasztalás volt.
Emberi szavakkal leírhatatlan...

Mindez, majdnem fél évembe került! Naponta!

A meditációnak vannak mélységei, fokozatai is!
Legközelebb erről írok.



ppA.

Nincsenek megjegyzések: