Összes oldalmegjelenítés

2015. máj. 25.

Ismét TÖKMAG!

Az emberek többféle "rezgésen" élnek, léteznek.
Az alacsony rezgésű emberek általában a kocsmákba hordják a pénzüket.

A magasabb rezgésen élők, azért "kocsmáznak", hogy pénzt hozzanak onnét!
:-)

Életem egy időszakában, én is, és kiscsaládom is, a kocsmákból éltünk!

Hajnalonta lementem a berceli pékségbe, s a kenyérsütés után mehetett be a kemencébe az ún héjnélküli tökmagom. Kb. 15-20 perc alatt megpirítottam a heti rendeléseknek valót.

Ennek a "paradicsomi" állapotnak a kemence, illetve a fölötte lévő tetőtér leégése vetett véget.

Ez után már nem tudtam olyan jó minőségben és mennyiségben pirítani a sózott tökmagokat. Elkezdődött a majd 15 évig tartó hányattatásom...
:-(((

Mostanság, hogy magamra és otthonra találtam, az esztergomi erdőszélen, a tökmag ismét megtalált!
:-))))

Ezzel a mindenféle szempontból egészséges ropogtatni valóval, ismét a rendelkezésedre tudok állni!
:-)))

A tökmag gyógyhatásai:
elsősorban a magas "E-vitamin" tartalma, ami mindenkinek segíthet!
Ez, a vitamin nemcsak a sejtek osztódásában, szaporodásában, hanem mi magunknak, embereknek, a szaporodásában is nélkülönözhetetlenek!
Az "E vitamin" segít, a nemi hormonjaink kialakulásában is!
Hiányában, a sexuális életünk szenved csorbát!
Nők is, s a férfiak is, egyaránt!

Olaja, telítetlen "omega-3" zsírsavakat tartalmaz!

Székletkönnyítő, béltisztító, bél-féreg ellenes táplálék!

Pirítva sem veszti el jótulajdonságait!

Arról nem is beszélve, hogy rendkívül FíííNOM!!!!

Kiszerelése:
5 dekás celofán zacskóban;
Ára:
150Ft./csomag, + a postaköltség. Utánvétellel!
(Öt csomag, illetve ennél több rendelésekor, a postaköltséget átvállalom!)
:-)))

Mivel sózott, (ha kéred tudok sómentest is pirítani), eléggé nedvszívó!

FONTOS!
A só, Isten bizony NEM emeli a vérnyomást!
Ez egy orvosi tévhit!!!


A magas vérnyomást, "a szőnyeg alá sepert, el nem intézett ügyeid okozzák!"
(Minden lehetőséget kihasználok, hogy segíthesselek, taníthassalak Téged)
:-))))


Szeretettel
ppAndrás

Szeretgom,
Bocskoroskúti dűlő.
2015. május 25.



1 megjegyzés:

határ a csillagos ég írta...

Drága András! Én mindig is tudtam, hogy a tökmag egy nagyszerű eledel, gyerek-koromtól fogva mindig is ettük, sőt amikor csak héjjas volt, akkor azzal együtt ettük és micsoda derék emberek lettünk! Most hogy a héjnélküli lett a divat, hát azt esszük, néha nekem is terem a kertben ilyen tököm. Most nincs
éppen, de ha tudsz ültetni való magot adni néhányat, megköszönném. Szeretettel Marika