Összes oldalmegjelenítés

2015. máj. 29.

Egy db. PÍ-viz-es akció!

Talán tudod, hogy vízzel dolgoztam, vizes témákkal, kb. 30 éven keresztül.
Kezdtem a gyógyvizekkel. Majdnem 10 évig foglalkoztam velük.
Aztán jött az ipari méretű víztisztítás. Nincs olyan magyarországi erőművi víztisztító, beleértve Paksot is, ahol nem fordultam volna meg.
Aztán jött a biológiai szennyvíztisztítás.

Majd a sort egy házi víztisztító berendezés megismerése, tesztelése, és árusítása követte. Ma is, a honlapomon keresztül, ezzel a víztisztítóval foglalkozom.

S ez a NIKKEN cég Pí vizet előállító berendezése.
Itt olvashatsz e készülékről, itt ismerkedhetsz meg vele.

Egyik kedves ismerősöm, (jelenleg is tanfolyamtársam a kínai asztrológiában), egy-egy ilyen komplett készülékekkel, (egy Pí vizes és egy Oxigéndúsító berendezéssel) is rendelkezik.
Az első berendezéseket vásárolta, míg a másodikat hálából kapta az egyik páciensétől.

Mivel egyszerre a két-két készüléket semmiféleképp nem tud használni, az egyiket fele árban, a Pí vizes és az Oxigenizáló berendezést is, szívesen átengedi másnak.

Magyarul, van Neki két db. Pí vizes, és két db. ún. Oxigenizáló készüléke, mindegyik majdnem új(!), és azt szívesen átengedi másnak, fele (50%-kal olcsóbban, mint az eredetiek.)

A Pí vizes készülék eredeti ára 33 eFt., és az Oxigenizálóé 52 eFt.
Tehát, együttesen ezek, több mint 80 eFt-ba kerülnek!

S e két készüléket 40 eFt.-ért eladja annak, aki elsőként jelentkezik érte!
:-))))))

Ha, Téged érdekel, írj nekem, (ongyogyitas@gmail.com), s elküldöm az ismerősöm elérhetőségeit, a többi a Ti dolgotok lesz!


Szeretettel
ppAndrás

Nincsenek megjegyzések: