Összes oldalmegjelenítés

2015. jún. 28.

Tánc! és Vallomás! Szívbaj és Futás!

Tudod, a minap volt egy kis bajom a szívemmel.
Kb. egy éve...
Jó, még most sem 100%-os, DE!

Szeretem a palacsintát.
Szeretem a rock-kot!
Ha palacsintát sütök, heti 1x-2x, mindíg rockot hallgatok...
Ha rockot hallgatok, automatikusan elkezd mozogni a lábam.
Táncolok, csak úgy egymagam...
:-))))

Az utóbbi időkben valahogy olyan filmek kerültek elém a YuoTube-on ahol épp a tánc volt a téma, valamilyen formában.

Aztán kerestem egy régi elfeledett videót, ahol úgy öregesen bemutatják, hogyan is kéne táncolni az én koromban...
:-)))

Persze, nem találtam.

E hétvégén, osztálytalálkozó, sokáig dumcsi, futnom kellett a HÉV után!
A Héven vettem észre, hogy jééé, Én Futottam!!!!

Most pedig a videót is megtaláltam, amit annyira kerestem!
Íme a linkje:
http://video.xfree.hu/?n=marti1951%7C2bb536496756d3b6246ce08b7ff64540#videoloc

Bevállalnád?
(Ha Hölgy vagy, esetleg velem?)
:-))))

Szeretettel
ppAndrás

Szeretgom
Bocskoroskúti dűlő

2015. júni. 28.





3 megjegyzés:

Unknown írta...

Kedves András! Tudod Te is, nem az számít, mit illik mit nem, hanem mi esik jól! :-) A mi korunkban főleg.....

Unknown írta...

András, a video linkjét nem lehetne úgy "bedobni", hogy ne kelljen átmásolni, mert inkább nem....

ppAndrás írta...

Kedves Margit,
ezt sajna én szúrtam el.
Elfelejtettem a rendes linket beszúrni...
Bocs.

ppA.