Összes oldalmegjelenítés

2015. jún. 1.

Hogy mik vannak!

A napokban találkoztam egy hölggyel, akinek meghökkentően szépen volt kifestve a szája! Meghökkentően, mert férfi létemre észrevettem!
:-)
Csodálkozásomra, kérdésemre elmondta, hogy ez egy ún. különleges szájfény, amit, mit tesz Isten, az Amway forgalmaz.

Utána is néztem az Amway oldalamon, rögvest. 
Ha kíváncsi vagy rá Te is, itt tudod megnézni, és ha megtetszik, akár meg is vásárolhatod!

Úgy is nevezik, hogy:

LED-es szájfény!

Nem értek pontosan a nőies praktikákhoz, de ez a szájfényes dolog nekem nagyon tetszik! 
El is határoztam, lányaimnak, menyeimnek, s unokáimnak, (elég nagylányok már), ilyet fogok  vásárolni! 
Hamarosan úgyis mindegyiknek szülinapja, névnapja meg hasonló ünnepeik lesznek ...

Egy kis meglepi Nekik is jár!
:-)))



Szeretettel
ppAndrás


Szeretgom, 
Bocskoroskúti dűlő
2015. június 01. 


Nincsenek megjegyzések: