Összes oldalmegjelenítés

2015. febr. 25.

KTGy-és "csodáim" - 03.

Motto:
Soha nem tudhatod, hogy mit nem tudsz!
Ismeretlen


A kezeléseimet egy olyan helyiségben szoktam végezni, ahol az esztergomi Bruno Gröning Baráti kör is tartani szokta találkozóit, összejöveteleit. Ezért a helyiségben, sok Brunóval kapcsolatos képek, írások is voltak, vannak. 

Az egyik kezelésem végén, "páciensem" megkérdezi, és a másik ember, akivel együtt kezeltem, Ő hol van, mikor jött be, és hogy tudott olyan csendben távozni.

Letettem neki a nagyesküt, hogy az egész kezelés alatt csak én voltam ott egyedül.
Nem hitt nekem. S mikor felült a kezelőasztalon, tekintete rátévedt Bruno nagyméretű fényképére, felkiáltott! 
Ő volt itt a kezelés közben, és Ő segített nekem.
Mondanom sem kell, erre nekem esett le az álam. 

(Bruno Gröning, olyan német származású gyógyító volt, aki több ezer embert, egyszerre, képes volt meggyógyítani, bármi problémája is volt az illetőnek! Természetesen sem a papság, sem az orvosok nem hittek benne, sőt elérték azt is, hogy betiltsák a gyógyításait, azzal a "jelszóval", hogy az ördöggel cimborál!.

Kérem, ez az "ördöggel cimborálás" nem a sötét középkorban volt, hanem majdnem a napjainkban(!), az 1950-es években! Még 100 éve sincs!
Erre (is) képes a katolikus anyaszentegyház.


Dr. Eric Pearl azt írja második könyvében, (Így szólott Salamon), ez a KTGy-és "energiaátadás, egy igen alapvető szinten és egyben a tudatalatti egyik nagyon mély szintjén (is) lezajlik. Ezért te, az elmét is gyógyítod, nemcsak a testi formát."



Ha ismeretlen betegséged van,
illetve ha szeretnéd ezt a folyamatot megtapasztalni,
ÍRJ vagy HÍVJ!

Ma, szerda estig, még tart a "Szülinapos" (kedvezményes kezelés) lehetősége.

Tegnap, többek kérésére, egy kicsit változtattam e lehetőségen.

Eddig egy kezelés áráért, két személyt kezeltem meg!
A hátralévő napon, ez az 50%-os engedmény, egy személy kezelésére is érvényes! Szóval nemcsak Téged, és valamelyik szerettedet, egyszerre, (de egymás után), hanem vagy csak Téged, vagy valamelyik szereted megkezelésére is érvényes.

Ha!, csütörtök délig egyben, előre fizetve,
befut a számlámra e "Szülinapos" összeg!
(MagNet Bank: 16 20 01 51 - 00 08 36 10)

(E kedveszményes kezelés 3-3 eFt. fejenként, és kezelésenként!
36 eFt. helyett,  csak 18 eFt.-ért!
Mostantól, egy személy esetén,
ez az összeg csak 9 000,-Ft.)


E kedvezményes kezeléseket, (min 3 kezelés), egy későbbi, előre megbeszélt időpontban, és helyen is megtarthatjuk!


Szeretettel
ppAndrás

Elérhetőségeim:
Tel.: 06-70-63-229-65.
Skype: ppandras03
E-mail: ongyogyitas@gmail.com

U.i.: 

Ha Te, az "Óperencián" túl élsz, ún. távkezeléssel is tudok segíteni.
Ez ügyben, hívj Skype-on!

Nincsenek megjegyzések: