Összes oldalmegjelenítés

2015. febr. 8.

Csodák + napi dolgok…

Egy ember keresztül-kasul utazta a világot, csakhogy személyesen meggyőződhessen a Mester hírének valódiságáról.
- Milyen csodát telt a Mestered'? - kérdezte az egyik tanítványtól.
- Nos, vannak Csodák, és Csodák.
Nálatok azt tekintik csodának, ha Isten teljesíti valakinek az akaratát. Nálunk az a csoda, ha valaki teljesíti Isten akaratát.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kaptam, jót nevettem! Nevessél Te is!

Egy nyilvános WC-én voltam épp csak leültem, mikor a mellettem lévő kabinból valaki megszólalt:
„Hogy vagy”? - kicsit zavartam feleltem: - köszönöm jól. `
Aztán megkérdezte: „milyen volt a napom?” – feleltem - igazán nem panaszkodhatom.
Mire megkérdezte: „átjöhetek hozzád?” idegesen ráfeleltem: - most el vagyok mással foglalva...

Az a valaki hallgatott, majd így szólt: „Figyelj le kell tennem, mert egy idióta a másik kabinból valaki válaszol az összes kérdésemre...”

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kedves Olvasóm!
Betegég-gondod van?
Szeretnél ismét Egész-séges lenni?

Az alábbi dolgokban tudok a segítségedre lenni:
Élelmiszer-ipari mérnökként, (táplálkozási szakemberként, mikrobiológusként), olyan táplálkozási tanácsadásokkal tudok segíteni, amivel könnyebben beindíthatod tested öngyógyító képességeit.

Olyan, magyar(!) táplálékokat, táplálék-keigészítőket javasolok, melyek valóban segítenek is(!), nem mellesleg, a pénzeddel, a magyar mezőgazdaságot, ipart támogathatod, a múlti(k) ellenében!

Segíthetek Neked is, az Univerzum Gyógyító Energiáival való, újrakapcsolódásaidhoz,
(dr. Eric Pearl: KapcsolatTeremtő Gyógyítás®)!
Így is növelheted önmagad szeretetét, másképpen mondva, az öngyógyító képességeidet.

Egy kvantum-biorezonanciás készülékcsalád, és a kínai akupunktura segítségével, (CemMedik), a „Csodák” határain belül, segíthetek Neked, Családodnak, Barátaidnak!
Gyakorlatilag e készülékkel segíthetsz önmagad és szeretteid öngyógyulásában!!!

Kiscsoportos meditációs tanfolyamaimon, megtanítom Neked, hogyan tudod feszültségeidet, stresszeidet a legegyszerűbben csökkenteni, így egyre jobban kizárni a betegségokozó dolgaidat!

Ha, viszont tényleges Csodákra vágysz, akkor Neked való tanulnivaló, a „Csodák Kurzusa”, (Csodakurzus). (Ez, egy éves, napi rendszerességű, meditációs, elgondolkodtató tanfolyam.)

Segíts, hogy Segíthessek!
Kérlek, Hívj, vagy Írj!


REKLÁM!
A Nagysikerű, Gazdaságos, és Környezetkímélő
AMWAY termékcsalád, most már NÁLAM is kapható!



Szeretettel
ppAndrás
ongyogyitas@gmail.hu
Tel.: 0036-70-63-229-65
Skype: ppandras03


Azért kapod ezeket a hírleveleket, mert egyszer feliratkoztál rá,
valamelyik honlapomon keresztül.
(Az Öngyógyítás Rejtett Útjai / Az Egészség Mesterkulcsai)

Ha netán mégse érdekelnének híreim, írásaim, tanácsaim, az alábbi linkre kattintva tudsz leiratkozni.
Remélem, hogy nem mondtam, vagy tettem valami olyasmit, amiért magamra haragítottalak?
Ha mégis, szíves elnézésedet kérem.
[lelink]

Nincsenek megjegyzések: