Összes oldalmegjelenítés

2015. febr. 15.

Az első ún. „Gyógy_film”

„Gyógy_Filmek” nevű, új oldallal bővítettem a honlapomat.

Olyan oldalt készítettem, ami szerintem, a Te egészségeddel (is) kapcsolatos előadásokat, videókat, kisfilmeket tartalmaz. Természetesen olyan előadóktól, akik azt a témát sokkal jobban ismerik, mint én!

Az első ilyen előadásban Dr. Papp Lajos szívsebész prof. beszél, a koleszterinek fontosságáról, illetve e koleszterineket csökkentő ún. „sztatinokról”, és azok egészség-károsító hatásairól!

Szerintem, Te is le fogsz döbbenni, nem csak én.


A HONLAPRA mutató, közvetlen linkem:
Rövidített link:

Ha a fennti link valami miatt nem működne, kérlek ezt másold be a keresődbe:


Szeretettel
ppAndrás
ongyogyitas@gmail.hu
Tel.: 0036-70-63-229-65
Skype: ppandras03

Nincsenek megjegyzések: