Összes oldalmegjelenítés

2016. júl. 2.

Hihetetlen!!!

Legidősebb, kedvenc unokám, 23 éves, az egyetem berkein belül elment vért adni. Jobb oldali könyökhajlatból vettek vért, de valami gubanc történhetett, mert a vérvétel után a szivárvány minden színeiben játszott az unokám bőre. Nem fájt, de nagyon randa volt a könyöke.

Mikor hazaért, mutatja a könyökhajlatát az anyjának, a lányomnak. Ő anno egészségügyi sulit végzett, végeredményben e téren szakember.


Épp ott voltam, s készülőfélben hazafelé.

Mondtam az unokámnak tegye tenyérrel fölfelé a karját az asztalra, hogy kényelmesen tudja tartani. S elkezdtem a KapcsolatTeremtő Gyógymóddal kezelni a belső könyökhajlatát. Közben beszélgettünk tovább.

Egyszercsak a lányom elkezd szörnyülködni, apám mit csinálsz a lányommal? Én, ugyanis nem is figyeltem oda, mi is történik az unokámmal, mivel tudtam, hogy semmiféle baj NEM történhet.

A lányom és az unokám is megbűvölten nézték a könyökhajlatot, mert az SZEMLÁTOMÁST változott.


TISZTULT, folyamatosan normalizálódott a bőr színe!
Mint egy fantasztikus filmben!
:-) :-) :-)

Sajnos, nekem már mennem kellett, s ezért abba is hagytam a kezelést.

Mire hazaértem, Esztergomba, várt az üzenet, hogy teljesen kitisztult az unokám bőre, s kérdezték ezt hogy is csináltam?

Mondtam, ez nem boszorkányság, hanem az ún. KTGy-és energia volt. 
Ilyen gyors hatásokra is képes
az Univerzun gyógyító energiája!!!

Én csak egy csatorna voltam, s vagyok...
:-) :-) :-) 


Ha tetszett, és hasznosnak találod bejegyzésemet, küld el ismerőseidnek, barátaidnak, hogy Ők is tanulhassanak!

Érdekesnek találod? Máskor is szeretnél hasonló infókat kapni? Akkor, a blog jobb felső sarkában, írd be az email címed és kattints a "Szubmit" gombra!

Ha kérdésed, illetve szinte megoldhatatlan problémád van, kérlek, 
hívj, vagy írj!

Az  Egészség Legyen Veled!

Szeretettel
Skype: ppandras11
Tel.: 0036-70 63-229-65.

Szeretgom,
Szamárhegy
2016. július 2.

Nincsenek megjegyzések: