Összes oldalmegjelenítés

2016. júl. 28.

A VILÁG egyetlen gyöngypiaca....


Ha szereted a SZÉPET, akkor ezt nagyon ajánlatos megnézned!!!




Hál Istennek jártam ott. Bár nekem nagyon melegem volt, de végignéztem, végig gyönyörködtem, örömködtem magam, a VILÁG egyetlen gyöngypiacán...


Kívánom, NEKED is legyen hasonló élményben részed!

Mit ne mondjak, az emlékek hatására "elbőgtem" magam.




Ha tetszett, és hasznosnak találod bejegyzésemet, küld el ismerőseidnek, barátaidnak, hogy Ők is tanulhassanak!
Érdekesnek találod? Máskor is szeretnél hasonló infókat kapni? Akkor, a blog jobb felső sarkában, írd be az email címed és kattints a "Szubmit" gombra!


Ha kérdésed, illetve az egészségeddel kapcsolatosan szinte megoldhatatlannak tűnő problémád van,  vagy azt mondta az orvos, hogy tanulj meg a betegségeddel együtt élni, akkor kérlek, 
hívj, vagy írj! 

Lehet, tudok segíteni.

Az  Egészség Legyen Veled!

Szeretettel



Skype: ppandras11
Tel.: 0036-70 63-229-65.

Szeretgom, Szamárhegy2016. július 28.

Nincsenek megjegyzések: