Összes oldalmegjelenítés

2015. aug. 17.

Tapsoljuk meg Jézust!

Nem vagyok egy Hívő ember! Nem hiszek Istenben!
Nem Hiszek Benne, mert tudom, hogy VAN!

Templomba sem járok! A természet, az erdőszéle, a réten szivárványosan vissza tükröződő harmatcsepp, minden katedrálisnál szebb!

Tartom magam, a "Férfi" mondáshoz!
Hegyet alulról, templomot kívülről, korcsmát belülről kell megnézni!!!
:-)

Párkány.
(A gyengébbek kedvéért: Esztergommal szemben elterülő magyar kisváros neve. Szlovákul Sturovo.)
Előre megfontolt szándékkal mentem el, egy Párkányban megtartott "Istentiszteletre". Egy olyan Istentiszteletre, ahol kézrátétellel gyógyítottak betegeket!!!

Mivel én is használom az Univerzum energiáit kezeléseimkor, meg akartam nézni, hogy ezt vallásos köntösben, miként is csinálják.

Jönnek a betegek, ráteszik a kezüket, fohászkodnak Jézushoz, s a beteg a nagy energia behatástól elfekszik egy kicsit. Ebben, eddig semmi gond nincs. Számomra. Én eleve elfektetem a pácienst, egy masszázs ágyra, és a kezelés után fél óra múlva óvatosan lesegítem arról. Óvatosan, nehogy megszédüljön.

Ott nem. Ott valaki hátulról elkapta a "pácienst", és lefekteti, majd pár perc múlva segít neki felállni.

Ha felállt, rögtön megkérdezték, hogy érzi magát, fáj-e még ez meg az a testében. Ha minden oké, jön a felkiálltás, felszólítás:
"Tapsoljuk meg Jézust!"

Mert hát Ő tette a csodát, és pillanatokon belül gyógyított! S ezért neki, Jézusnak jár is a taps!

Mint egy vásári komédiásnak!
Igen, szerintem vásári komédiát csináltak Jézusból!

Szerintem, Isten fiának tisztelet jár, s nem vásári komédia. (Taps)
Szerintem, Isten fia NINCS rászorulva ilyen ripacsos "ünneplésre".
Szerintem, Isten fiát a szívünkkel kéne ünnepelni, tisztelni!

Vagy bennem a hiba, és én gondolom rosszúl?
Szerinted?


Ha tetszett, és hasznosnak találod bejegyzésemet, cikkemet, küld el ismerőseidnek, barátaidnak, hogy Ők is tanulhassanak!

S egyszerűen, de szakszerűen segíthessenek önmagukon!

Természetesen, amennyiben Neked  is szükséged van tapasztalataimra, tudásomra, szívesen segítek!
Csak hívj, vagy írj!

Ha érdekelnek ehhez hasonló, elsősorban az egészségünkkel kapcsolatos értesülések, az alábbi linkek egyikén, Te is csatlakozhatsz, s így elsőkézből kapod majd, a hasznos infókat:
http://ongyogyitolap.shp.hu/hpc/web.php?a=ongyogyitolap 
http://ongyogyitas.blogspot.hu/


A Te, Egészségedért!

Szeretettel
ppAndrás

ongyogyitas@gmail.com;
Skype: ppandras11
Tel.: 0036-70 63-229-65.

Szeretgom,
Bocskoros-kúti dűlő
2015. augusztus 17.


1 megjegyzés:

Unknown írta...

András, szerintem igazad van ! Nálunk is működik ilyen hit-csoport. Jim Sanders a vezetője ennek az irányzatnak/egyháznak, akiknek találkozóján a szentlélek nevében próbálnak ilyen módon gyógyítani - pár éve voltam találkozójukon, egy lelkes és jó szándékú prédikátort akartam meghallgatni - de tapsolásra nem emlékszem :-) Az tényleg nem ilyen helyre való....