Összes oldalmegjelenítés

2015. jan. 24.

Női szingliég - gyógymód? De mire is?

Sokmindenre kiváncsi vagyok. Sokat olvasok. Sok hírlevelet, sok cikket.

Néha, már túl sokat is!

Az alábbi cikken, (Kulturális Kreatívok, http://kulturaliskreativblog.com/2015/01/24/ko-gazdag-new-york-i-pi-ak-kontra-magyar-szingliseg-a-szingliseg-vegul-is-nyomorultsag/ ), viszont megakadtam, elgondolkodtam. (Aztán a magam "szingliségén" is!)

Kérlek olvasd el!
Lehet, hogy innéttől más szemmel fogsz magadra is, másokra is nézni, figyelni!

(Az eredetit az alábbi linken olvashatod:
http://www.letenyemedia.hu/cikkek/ko-gazdag-new-york-i-pi..ak-kontra-magyar-szingliseg----a-szingliseg-vegul-is-nyomorultsag.html )

Mert mire is jó az egyedüllét? Szerintem csak a fájdalmak nyalogatására, és a másokra való mutogatásokra.

Coco Canel mondta egyszer:
"Húszévesen olyan az arcod, amilyennek a természet megteremtette.
Harmincévesen olyan, amilyenre az élet formálta.
Ötvenévesen olyan, amilyet megérdemelsz!


Szóval, nem mások formálják arcodat, hanem TE saját magad!
Mindennapi cselekedeteiddel!
Szóval jól gondold meg, mit gondolsz, teszel, önmagaddal, másokkal!
Aszerint fog alakulni ÉLETED is!

Tudom.
Már megtapasztaltam...
:-) :-) :-)
Hisz Életemet csak saját magam alakítom!
Nem az anyós, nem a főnököm, nem az ÁllamBácsi, hanem én saját magam...

Szeretettel
ppAndrás

Szeretgom, 2015. jan. 24.


Nincsenek megjegyzések: